INDIAN® SCOUT® BOBBER
Esencja czystej formy.
Mniej znaczy lepiej – czysta forma dla wymagających. Ścięte błotniki. Stylowe opony. Scout Bobber to nowa odsłona legendy. Nowy rozebrany Scout w świetnym ciemnym malowaniu z doskonałym, 96 konnym silnikiem V2 – najlepszym w swojej klasie, sprawdzonym i znanym z doskonałego przyspieszenia. W nowym modelu podnóżki zamontowane są o 38 mm bliżej motocyklisty a kierownica w stylu „street” pozwala na bardziej agresywną jazdę.
ZDJĘCIA I FILMY
WYMIARY MOTOCYKLA

CZYTELNY EKRAN, PRECYZYJNA OBSŁUGA TAKŻE W RĘKAWICY,
INTUICYJNE MENU
Więcej informacji o wybranych funkcjach znajdziesz w filmach.
SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA
Typ silnika | Chłodzony cieczą V-Twin |
Przełożenie napędu | 6 -biegowa skrzynia o stałym zazębieniu |
Pojemność | 69 cu in (1133 cc) (1130 CM³) |
Średnica tłoka | 93 mm |
Skok tłoka | 73,6 mm |
Stopień sprężania | 10,7 : 1 |
Przełożenie wstęne | mokre sprzęgło |
Przełożenie 6 biegu | 2,357 : 1 |
Moc silnika | 96 KM (74,7 kW) |
Maks. moment obrotowy | 97,6 Nm |
Maks. moment obr. przy | 6 000 obr / min |
Układ wydechowy | podwójny krzyżowy |
Przednie koło | odlewane 16″ x 3,5″ |
Tylne koło | odlewane 16″ x 3,5″ |
Przednia opona | 130/90-16 73H |
Tylna opona | 150/80-16 71H |
Przednie hamulce | tarcza 298 mm / zacisk 2-tłokowy / ABS |
Tylne hamulce | tarcza 298 mm / zacisk 1-tłokowy / ABS |
Przednie | widelec teleskopowy 4,7 ” (120mm) |
Tylne | amortyzator podwójny / 2.0″ (50 mm) |
Rozstaw osi | 61,5 ” (1562 mm) |
Wysokość siedziska | 25,6 „(649 mm) |
Prześwit | 4,8 ” (123 mm) |
Wysokość | 45,4 ” (1154 mm) |
Długość | 87,8 ” (2229 mm) |
Szerokość | 36,5 ” (926 mm) |
Kąt wyprzedzania głównej ramy | 29° |
Wyprzedzenie | 4,7 ” (119,9 mm) |
Pojemność zbiornika paliwa | 3,3 gal (12,5 L) |
DMC | 988 lbs (449 kg) |
Masa własna bez paliwa | 533 lbs (242 kg) |
Masa własna z paliwem | 554 lbs (251 kg) |
CENA OD | 60 900 PLN |